Forgot password? | Forgot username? | Register

The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

i have no frikkin' Internet-connection at my dads house coz he moved and the frikin internet thingy dosent work.
//alexzander of Snake Hill

alexzander
useravatar
Offline
418 Posts
A Kid From The Underground
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

You've all got greetings from Foby. He's gonna be away from the forum for a while longer but at least he's on the mend now

waspgirl
useravatar
Offline
3219 Posts
Captain Of The Team
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

^^i so hope he will get better soon!!

"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars"

mimz
useravatar
Offline
1950 Posts
Born To Die Free
0 Points
Female  Website 
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Yeah I hope so too, I think of you everyday Fabian. Be alright soon.

I'm just gonna say too that I'm going to be away for about three weeks or something..first, now on friday, I'm going to Gotland current/smile for two weeks, after that I'm going down to Sölvesborg to a friend there for a week.
But then I'll be back on trakk again current/smile.

Take care you lot and have fun ! See ya  current/smile

Guest
useravatar
Offline
0 Posts
Newcomer
Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Jack Daniel's wrote:

^^aww,i just read this..I WAS IN TAMPERE TODAY! we could seen..mm,shit happens..current/hmm

hehe yeah would be nice. But I was actually at the boat to Finland last Sunday.

I also realised that my Grandmother/Father had a computer^^ So Cheers to everyone from Tampere! http://www.crashdiet.org/components/com_agora/converter/{SMILIES_PATH}/icon_cool.gif

blondy
useravatar
Offline
422 Posts
A Kid From The Underground
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

^^hey.awesome! where there you are?^^

sorry ms.mod, he's not online..:S I WANNA KNOW!

"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars"

mimz
useravatar
Offline
1950 Posts
Born To Die Free
0 Points
Female  Website 
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

I'm in a place called Pirkkala or something. it's about 10 km from Tampere

blondy
useravatar
Offline
422 Posts
A Kid From The Underground
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

^^yeah, i know the place like my own pockets! my sister lives there! current/smile

"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars"

mimz
useravatar
Offline
1950 Posts
Born To Die Free
0 Points
Female  Website 
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

I'm finally back after too long "vacation" on a hospital -.-' But now I'm back current/big_smile

foby
useravatar
Offline
3649 Posts
Captain Of The Team
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Foby wrote:

I'm finally back after too long "vacation" on a hospital -.-' But now I'm back current/big_smile

welcome back mate http://www.crashdiet.org/components/com_agora/converter/{SMILIES_PATH}/icon_cool.gif hope yer ok now

wekkie
useravatar
Offline
706 Posts
A Kid From The Underground
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

yeah..it's like the happiest day of my life..well, right after the day i met Jyrki  current/lol  current/lol

"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars"

mimz
useravatar
Offline
1950 Posts
Born To Die Free
0 Points
Female  Website 
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Welcome back Fobez!!

It's nice to have you home again.

waspgirl
useravatar
Offline
3219 Posts
Captain Of The Team
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

I love to be home current/big_smile Now I can be around here and talk to all great people, like  Mimzor! current/smile

foby
useravatar
Offline
3649 Posts
Captain Of The Team
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

current/smile  current/smile

"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars"

mimz
useravatar
Offline
1950 Posts
Born To Die Free
0 Points
Female  Website 
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Yey welcome back my friend current/big_smile

well.. I think you mean it's great to be home and making up plans with MissPain  current/yikes 
I know what you're up to young man current/wink Don't you dare try anything x)

Nice to have you back current/smile

Guest
useravatar
Offline
0 Posts
Newcomer
Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Ah fuck xD

foby
useravatar
Offline
3649 Posts
Captain Of The Team
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Welcome back, Foby  current/big_smile
This forum is not cool without Foby  current/smile

hitomi
useravatar
Offline
2260 Posts
Captain Of The Team
18 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Yeah, welcome back Foby! I hope you are better now.

kalypso
useravatar
Offline
788 Posts
A Kid From The Underground
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

Welcome back Foby. Nice to see ya here again

pinkblackzero
useravatar
Offline
2258 Posts
Captain Of The Team
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: The 'Are you gonna be away from the forum' Thread

rockqueen wrote:

Yey welcome back my friend current/big_smile

well.. I think you mean it's great to be home and making up plans with MissPain  current/yikes 
I know what you're up to young man current/wink Don't you dare try anything x)

Nice to have you back current/smile

Naughty Foby, nice to hear from you again, welcome back current/big_smile

elentina
useravatar
Offline
305 Posts
A Kid From The Underground
0 Points
Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.
There are 0 guests and 0 other users also viewing this topic

Board Info

Board Stats
 
Total Topics:
4010
Total Polls:
71
Total Posts:
153209
Posts today:
1
User Info
 
Total Users:
10317
Newest User:
caesar
Members Online:
1
Guests Online:
61

Online: 
caesar

Chatterbox

Turn off/on Sound Smileys History FAQ Kide Chat
Mcinsanity: Horrible... childish... and u don't have any idea why they treated you like this?
KerLondonLepard: I really don't know but I hate my country....luckily tomorrow I will go to Castelfranco Veneto..
Mcinsanity: oh.. Enjoy then :)
KerLondonLepard: Thank you...<3 I love this blog...I feel at home
Mcinsanity: :)
KerLondonLepard: :D :D anyway! what are u doing now? :D
Mcinsanity: Listening lost horizons, maybe I shouldn't do this, it almost makes me cry... Beautiful song<3 and u?
KerLondonLepard: This song is fantastic <3 I'm chatting and watching TV :D
Mcinsanity: yes<3 :)
KerLondonLepard: <3 <3 hehe
Mcinsanity: Do you listen any other bands?
KerLondonLepard: yeah! mmm Hardcore Superstar,Sister,Hanoi Rocks,Alice Cooper,Guns N' Roses,L.A. Guns,Skid Row and other...mmm Pretty boy Floyd :D
KerLondonLepard: and u? :D
Mcinsanity: oh wow :D Reckless love, Santa cruz, Lovex, Sturm und drang...
KerLondonLepard: :D :D
Sleazoid: Goodnight everyone, have a great day where ever you all may be.
KerLondonLepard: Hey there!
madcandy: Hey :)
KerLondonLepard: hey how are u? :3
madcandy: fine ^_^ and you?
KerLondonLepard: Fine :) thanks
Mcinsanity: hey! :)
KerLondonLepard: hey :D
Mcinsanity: How are u?
KerLondonLepard: I'm fine thank you,and you? :)
Mcinsanity: annoyed... After last week holiday, school started today :(
KerLondonLepard: ohw :( poor :(
KerLondonLepard: I am waiting Peter cause I can order any stuff :)
Mcinsanity: oh, what stuff? :P (have i asked this already?)
KerLondonLepard: I am waiting that he will come back online
KerLondonLepard: hey there :)
KerLondonLepard: Hello :)
Mcinsanity: Hey! :)
KerLondonLepard: hey :D
Luana.Crow: hey.
KerLondonLepard: how are u? :)

Only registered users can chat!
Please register or login :)

Recent Forum Topics

by Marmetal
Yesterday 15:49:15
by vilatichoslapka
Oct-29-14 10:22:44
by Kraljosovina
Oct-18-14 23:33:24
by miszczurek
Oct-13-14 14:35:45
by Sleazoid
Oct-12-14 04:55:08