Hey there! I'm closing this place down and the migration of data to a new, improved website has started already, so keep in mind that anything you post from now is gonna be wiped! Will be back shortly with news. Cheers //LONDON

Forgot password? | Forgot username? | Register
  • Index
  • » Users
  • » kornflakes
  • » Profile



Apr-02-09 21:03:54
Category: Off Topic
Forum: Music lovers

anyone? it's a kickass guitar made in the USA that can do virtually everything!
we can agree about the price
lemme know if interested

Jan-29-07 17:26:09
Category: CRASHDÏET Matters

im not sure of antythin, just wanted to say what I think current/tongue

Jan-27-07 15:09:08
Category: CRASHDÏET Matters

heh in my opinion that silver one is actually RG2570E Vital Silver from Prestige series, dont yeh think?

Nov-06-06 18:06:13
Category: Off Topic
Forum: Music lovers

for me its Tom Keifer
and Dime

and I also love Nuno Bettencourts stuff ;] it kikks my ass seriously

Oct-02-06 22:41:11
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

Leo Van Newhouse wrote:

kornflakes = Steven Adler current/lol

haha ;p

Oct-01-06 18:55:36
Category: Off Topic
Forum: Music lovers

for me it was Cinderella - Rocked, Wired & Bluesed

Oct-01-06 18:38:16
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

durin' some show

;p current/wink

Jul-01-06 20:30:34
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

they could be more tight, but they still rock ;]

Jun-30-06 14:38:53
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

thank you! current/wink yeah, I like 'em

Jun-24-06 21:10:20
Category: Off Topic
Forum: Off-topic


May-06-06 01:04:44
Category: CRASHDÏET Matters

happy birthday from poland Martin!


May-02-06 00:35:14
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

weird ;p

May-02-06 00:30:42
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

I see...luckily, I live in really...eventful city, and there is many thingz to do ;]

May-01-06 12:53:56
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

Maybe in general Poland is worse than the US, but keep in mind that I live in North Dakota  current/lol and there's little here.

hehe, maybe you're right...I've never been in North Dakota....;p
I'm wonderin' if north dakota in general is better or worse than for example city where I live...

Apr-28-06 15:16:56
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

hehe, in Poland we have somethin - shit!
Poland is much worse than USA, I think ;P

Apr-27-06 11:59:12
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

exactly...n' becoz I can't buy any official t-shirts in Poland, n' i'm not able to buy 'em by the internet, I did it that way...

Ratt, Tigertailz, Motley Crue, Vains of Jenna, GnR  - these my fav

Apr-26-06 13:04:28
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

yeah, that red t-shirt is the best, really...
but, if u can't find any t-shirts to buy, why don't you go to some shop where they make pictures on t-shirts, cups, pillows etc...
in my country we have many such places...and I got my crash t-shirt thisway some months ago. ;]

Mar-29-06 22:33:24
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

I'm Nick, I live in Poland and I really hate that fukkn country...only 2 years left, then I'm moving to Stockholm, thanks god
I'm 17, my favourite band is...Ratt, I think...but I'm not sure...there are  many other bands I love actually
I've been playin the guitar for 4 years, bass for 2 years and drums for 1,5 year, I have my band called PurpleHaze, we play stuff sounds like glam or sleazy...but not always, sometimes it turns similar to velvet revolver...
I have 183 cm tall, red hair with some blakk streaks and I extra-strong hairspray ;p it rox!...
my favourite colour is propably blakk and dark red, and white
I love leather and jeans! and nike high dunk sneakers current/wink
ok, thats it....

Mar-25-06 15:37:36
Category: Off Topic
Forum: Off-topic

woah, nice pic!, nice hair! ;]

  • Index
  • » Users
  • » kornflakes
  • » Profile

Board Info

Board Stats
Total Topics:
Total Polls:
Total Posts:
User Info
Total Users:
Newest User:
Members Online:
Guests Online:

There are no members online


Turn off/on Sound Smileys History FAQ Kide Chat
KerLondonLepard: uff I miss summer ahhaha :c
Mcinsanity: i miss too:(
KerLondonLepard: Can I ask u question? you are from finlad right? but You understand when crashdiet talk in swedish or not? :)
Mcinsanity: Not very well.. only couple of words
KerLondonLepard: I am studying swedish hehe :D
Mcinsanity: I can tell u,some things are hard to learn
KerLondonLepard: yeah I saw,but I love it :) I'm studying very hard :D
Mcinsanity: I would really like to understand sweden well, they talk so fast :D
KerLondonLepard: ahahahaha so nice :D I wanna teach to u any words in italian :D
Mcinsanity: cool yes! :D
KerLondonLepard: tell me any words in english I will translate for u in italian abahahah :D
Mcinsanity: hmm... " I love crashdiet"
KerLondonLepard: Io amo i Crashdiet :3
Mcinsanity: aah so nice! :3 i wish finnish would sound like that
KerLondonLepard: ahahhahahh :D any words,if u want? :D
Mcinsanity: I try to think :D
KerLondonLepard: yup hahaha :D
Mcinsanity: okay then.. what is "when the banana is blue you know it is time"? :D hahaha, I took it from simon's facebook
Mcinsanity: "i'm yours, you're mine and we living forever" :3
KerLondonLepard: quando la banana è blu è il momento...the first ahahahah

and io sono tuo,tu sei mia e noi vivremo per sempre...this is lost horizons <3
Mcinsanity: yes, thank you :) i will change my whatsapp status to that
KerLondonLepard: *-* so nice! :D
KerLondonLepard: ahhaha when I will change my cell number I give to u my number so we'll chat in what's app if u want,of course! ahhahah
Mcinsanity: that would be so nice!! when you will change it?
KerLondonLepard: I don't know honey :( I hope soon! :D
Mcinsanity: okay, tell me then :) in here or in instagram
KerLondonLepard: here I give my new number here :)
KerLondonLepard: I trust more of this site than instagram ahahah :D
Mcinsanity: yes, that's better :D
KerLondonLepard: of course! :D
KerLondonLepard: I feel like home when I am online here :)
Mcinsanity: now i need to go! we have talked alot today :D it was again so nice, it's always so nice:)
Mcinsanity: bye! :) :-*
KerLondonLepard: thanks! it is nice also for me <3 :* bye honey take care! :D :*
KerLondonLepard: :-*
Guest_1871: I adore this website - its so usefull and helpfull.


Only registered users can chat!
Please register or login :)

Recent Forum Topics

by amagr
Dec-06-14 20:22:59
by Kraljosovina
Nov-30-14 15:10:29
by karagrace99
Nov-27-14 18:42:08
by Kraljosovina
Nov-20-14 00:03:11
by Marmetal
Nov-10-14 11:55:55